1.

بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران

صفحه 1-18
سیدمحمدتقی تقوی فرد؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ امیر غفوریان شاگردی

2.

انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه)

صفحه 19-32
سجاد نوری زاد؛ رضا نویدی نکو

3.

ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند

صفحه 33-54
سامان شیخ اسماعیلی؛ سوران مولایی

4.

بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)

صفحه 55-74
صنم حسینی؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ مجتبی پورسلیمی

5.

بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند

صفحه 75-90
حمیدرضا سعیدنیا؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ مجتبی فخاری

6.

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی

صفحه 91-112
محسن مرادی؛ بهرام خیری؛ مریم خواجوی؛ بهرام خیری

7.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز

صفحه 113-126
حمید راح؛ مریم مصباحی؛ نیما سلطانی نژاد؛ اسما سلطانی نژاد

8.

برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه طرفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی)

صفحه 127-144
محدثه دهقان چاچکامی؛ زهرا طالبان؛ حمیدرضا تاج نسائی

9.

بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز)

صفحه 145-156
مریم عبدلی؛ بهرام خیری؛ سامان شیخ اسماعیلی؛ بهرام خیری

10.

بررسی تاثیر خودتفسیری بر رفتار شکایت‌آمیز مصرف‌کنندگان

صفحه 157-176
فاطمه توپا اسفندیاری؛ حسین نوروزی؛ حسین نوروزی؛ مهدی مهذبی

11.

رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتری‌محور در صنعت بانک‌داری

صفحه 177-196
آتنا بوبه رژ؛ ندا عبدالوند

12.

بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)

صفحه 197-212
رضا امیدی پسند؛ حسن عباس زاده؛ ابولفضل تاج زاده یمین؛ مهدی الله دادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب