اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,802,631
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,097,891
شیخ اسماعیلی, سامان, مولایی, سوران. (1395). ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 33-54. doi: 10.22108/nmrj.2016.17835
سامان شیخ اسماعیلی; سوران مولایی. "ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 33-54. doi: 10.22108/nmrj.2016.17835
شیخ اسماعیلی, سامان, مولایی, سوران. (1395). 'ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 33-54. doi: 10.22108/nmrj.2016.17835
شیخ اسماعیلی, سامان, مولایی, سوران. ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 33-54. doi: 10.22108/nmrj.2016.17835


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب