اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,802,922
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,098,011
مرادی, محسن, خیری, بهرام, خواجوی, مریم, خیری, بهرام. (1395). عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2016.17838
محسن مرادی; بهرام خیری; مریم خواجوی; بهرام خیری. "عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2016.17838
مرادی, محسن, خیری, بهرام, خواجوی, مریم, خیری, بهرام. (1395). 'عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2016.17838
مرادی, محسن, خیری, بهرام, خواجوی, مریم, خیری, بهرام. عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2016.17838


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب