اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,802,857
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,097,977
عبدلی, مریم, خیری, بهرام, شیخ اسماعیلی, سامان, خیری, بهرام. (1395). بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2016.17841
مریم عبدلی; بهرام خیری; سامان شیخ اسماعیلی; بهرام خیری. "بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2016.17841
عبدلی, مریم, خیری, بهرام, شیخ اسماعیلی, سامان, خیری, بهرام. (1395). 'بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2016.17841
عبدلی, مریم, خیری, بهرام, شیخ اسماعیلی, سامان, خیری, بهرام. بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 145-156. doi: 10.22108/nmrj.2016.17841


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب