اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,803,041
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,098,055
سعیدنیا, حمیدرضا, سعیدنیا, حمیدرضا, فخاری, مجتبی. (1395). بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 75-90. doi: 10.22108/nmrj.2016.17837
حمیدرضا سعیدنیا; حمیدرضا سعیدنیا; مجتبی فخاری. "بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 75-90. doi: 10.22108/nmrj.2016.17837
سعیدنیا, حمیدرضا, سعیدنیا, حمیدرضا, فخاری, مجتبی. (1395). 'بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 75-90. doi: 10.22108/nmrj.2016.17837
سعیدنیا, حمیدرضا, سعیدنیا, حمیدرضا, فخاری, مجتبی. بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 75-90. doi: 10.22108/nmrj.2016.17837


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب