اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,803,152
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,098,197
حسینی, صنم, کفاش پور, آذر, کفاش پور, آذر, پورسلیمی, مجتبی. (1395). بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 55-74. doi: 10.22108/nmrj.2016.17836
صنم حسینی; آذر کفاش پور; آذر کفاش پور; مجتبی پورسلیمی. "بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 55-74. doi: 10.22108/nmrj.2016.17836
حسینی, صنم, کفاش پور, آذر, کفاش پور, آذر, پورسلیمی, مجتبی. (1395). 'بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 55-74. doi: 10.22108/nmrj.2016.17836
حسینی, صنم, کفاش پور, آذر, کفاش پور, آذر, پورسلیمی, مجتبی. بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 55-74. doi: 10.22108/nmrj.2016.17836


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب