اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,802,963
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,098,021
تقوی فرد, سیدمحمدتقی, محمدیان, محمود, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, غفوریان شاگردی, امیر. (1395). بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833
سیدمحمدتقی تقوی فرد; محمود محمدیان; وحید ناصحی فر; وحید ناصحی فر; محمود محمدیان; امیر غفوریان شاگردی. "بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833
تقوی فرد, سیدمحمدتقی, محمدیان, محمود, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, غفوریان شاگردی, امیر. (1395). 'بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833
تقوی فرد, سیدمحمدتقی, محمدیان, محمود, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, غفوریان شاگردی, امیر. بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب