تقوی فرد, سیدمحمدتقی, محمدیان, محمود, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, غفوریان شاگردی, امیر. (1395). بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833
سیدمحمدتقی تقوی فرد; محمود محمدیان; وحید ناصحی فر; وحید ناصحی فر; محمود محمدیان; امیر غفوریان شاگردی. "بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833
تقوی فرد, سیدمحمدتقی, محمدیان, محمود, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, غفوریان شاگردی, امیر. (1395). 'بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833
تقوی فرد, سیدمحمدتقی, محمدیان, محمود, ناصحی فر, وحید, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, غفوریان شاگردی, امیر. بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2016.17833


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب