نوری زاد, سجاد, نویدی نکو, رضا. (1395). انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه). , 6(ویژه نامه), 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834
سجاد نوری زاد; رضا نویدی نکو. "انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه)". , 6, ویژه نامه, 1395, 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834
نوری زاد, سجاد, نویدی نکو, رضا. (1395). 'انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه)', , 6(ویژه نامه), pp. 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834
نوری زاد, سجاد, نویدی نکو, رضا. انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه). , 1395; 6(ویژه نامه): 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب