اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,863
تعداد مشاهده مقاله27,802,825
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,097,976
نوری زاد, سجاد, نویدی نکو, رضا. (1395). انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834
سجاد نوری زاد; رضا نویدی نکو. "انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834
نوری زاد, سجاد, نویدی نکو, رضا. (1395). 'انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834
نوری زاد, سجاد, نویدی نکو, رضا. انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 19-32. doi: 10.22108/nmrj.2016.17834


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب