بوبه رژ, آتنا, عبدالوند, ندا. (1395). رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتری‌محور در صنعت بانک‌داری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2016.17843
آتنا بوبه رژ; ندا عبدالوند. "رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتری‌محور در صنعت بانک‌داری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2016.17843
بوبه رژ, آتنا, عبدالوند, ندا. (1395). 'رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتری‌محور در صنعت بانک‌داری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2016.17843
بوبه رژ, آتنا, عبدالوند, ندا. رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتری‌محور در صنعت بانک‌داری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2016.17843


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب