1.

سال دوازدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی(47) زمستان 1401

صفحه 1-226

2.

چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی

صفحه 1-28
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ فاطمه جاویدی

3.

بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)

صفحه 29-50
محسن نظری؛ رومینا خان‌بلوکی

4.

عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید

صفحه 51-68
ریحانه‌السادات طبائیان؛ مجید محمدشفیعی

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی

صفحه 69-90
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ سیما داداش پور

6.

طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی

صفحه 91-112
آتوسا صحاف زاده؛ محمد حقیقی

7.

شناسایی و فهم آسیب‌های مصرف‌کنندگان دارای حس قربانی ادراک ‌شده با استفاده از نظریه داده‌ بنیاد

صفحه 113-132
فاطمه زارع زاده مهریزی؛ مهدی سبکرو؛ سعید سعیدا اردکانی

8.

بررسی نقض قرارداد روانی و خیانت درک‌شده بر میل به انتقام و اجتناب در‌میان مشتریان هتل‎های لوکس

صفحه 133-150
نسرین رسولی؛ سعید فرجام؛ مهناز ذابح غازانی؛ سمیه قدرت

9.

تأثیر کیفیت بحث و اعتبار منبع بر پذیرش اطلاعات در فضای آنلاین

صفحه 151-176
مهدی خادمی گراشی؛ رضا بخش نژاد؛ شیوا نصرتی

10.

واکاوی ارتباط شست‌وشوی سبز بر اعتماد سبز و قصد خرید سبز با میانجیگری سردرگمی سبز و خطر درک‌شدۀ سبز

صفحه 177-194
مریم مولا قالقاچی؛ رامین بشیر خداپرستی

11.

بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب

صفحه 195-226
سید رسول حسینی؛ تورج صادقی؛ ساحل فرخیان؛ مهدی غفوری فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب