طبائیان, ریحانه‌السادات, محمدشفیعی, مجید. (1401). عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2022.133637.2696
ریحانه‌السادات طبائیان; مجید محمدشفیعی. "عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2022.133637.2696
طبائیان, ریحانه‌السادات, محمدشفیعی, مجید. (1401). 'عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2022.133637.2696
طبائیان, ریحانه‌السادات, محمدشفیعی, مجید. عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2022.133637.2696


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب