حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. (1401). بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
سید رسول حسینی; تورج صادقی; ساحل فرخیان; مهدی غفوری فرد. "بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. (1401). 'بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب