اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,867
تعداد مشاهده مقاله27,815,642
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,102,694
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. (1401). بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
سید رسول حسینی; تورج صادقی; ساحل فرخیان; مهدی غفوری فرد. "بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. (1401). 'بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801
حسینی, سید رسول, صادقی, تورج, فرخیان, ساحل, غفوری فرد, مهدی. بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 195-226. doi: 10.22108/nmrj.2023.135777.2801


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب