اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,293,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,792,955
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
آتوسا صحاف زاده; محمد حقیقی. "طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). 'طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب