صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. , 12(4), 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
آتوسا صحاف زاده; محمد حقیقی. "طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی". , 12, 4, 1401, 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. (1401). 'طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی', , 12(4), pp. 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756
صحاف زاده, آتوسا, حقیقی, محمد. طراحی مدل تقویت برندهای ایرانی با تأکید بر رویکرد نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی. , 1401; 12(4): 91-112. doi: 10.22108/nmrj.2023.135031.2756


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب