اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,472
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,271,869
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,787,164
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. (1401). چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; فاطمه جاویدی. "چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. (1401). 'چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب