اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,860
تعداد مشاهده مقاله27,789,691
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,094,296
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. (1401). چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; فاطمه جاویدی. "چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. (1401). 'چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, جاویدی, فاطمه. چهارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط؛ رویکردی ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 1-28. doi: 10.22108/nmrj.2022.133641.2698


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب