اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,486
تعداد مقالات12,203
تعداد مشاهده مقاله23,241,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,021,612
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
میثم شیرخدایی; بهاره عابدین; سیما داداش پور. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب