اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,845
تعداد مشاهده مقاله27,708,442
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,067,936
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
میثم شیرخدایی; بهاره عابدین; سیما داداش پور. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1401, 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, داداش پور, سیما. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(4): 69-90. doi: 10.22108/nmrj.2022.132696.2657


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب