1.

شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی

صفحه 1-20
علی اصغر فرهمند؛ میرفیض فلاح شمس؛ غلامرضا زمردیان

2.

بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

صفحه 21-42
زهره خسروی لقب؛ رضا سیاوشی؛ لیلا بصیر

3.

واکاوی پدیدارشناسانۀ ارزش خرید از کانال یکپارچه از دیدگاه مشتریان «نسل وای» و «نسل ایکس»

صفحه 43-66
متینه فتحعلی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ روح اله زابلی؛ محسن خون سیاوش

4.

طراحی مدل کج‌رفتاری ناشی از سوگیری‌های ذهنی مشتریان در صنعت مالی؛ مطالعۀ موردی: مشتریان بانک و بورس

صفحه 67-90
ایمان عموئی؛ سید فتح الله امیری عقدایی؛ آذرنوش انصاری

5.

بررسی تأثیر تصویر کشور مقصد صادراتی بر کیفیت متصور از محصول و قصد خرید مصرف‌کنندگان داخلی

صفحه 91-108
محمد مطلق؛ ملیحه سیاوشی؛ وحید مکی زاده؛ طیبه عباس نژاد

6.

تأثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر عملکرد نیروی فروش، با نقش واسطه‌ای رضایت و اعتماد به مدیر فروش

صفحه 109-144
باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ سمیه پورقدیمی؛ سید محمد رضا موحد

7.

بررسی تأثیر احساس ناهنجاری اجتماعی بر احساس شکست باتوجه‌به نقش سرخوردگی مصرف‌کننده دربرابر فعالیت‌های بازاریابی

صفحه 145-160
امیر رضا کنجکاو منفرد؛ علی جمدی؛ زهره السادات دعائی

8.

تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته

صفحه 161-188
محمد طالاری؛ مینا خوشرو

9.

توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند

صفحه 189-216
نسترن حق جوی جوانمرد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

10.

تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)

صفحه 217-238
محمدمهدی دوالی؛ رسول معصوم‌زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب