دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1401). تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
محمدمهدی دوالی; رسول معصوم‌زاده جوزدانی; نسرین رسولی. "تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1401, 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1401). 'تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(2): 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب