اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,537
تعداد مقالات12,623
تعداد مشاهده مقاله25,816,866
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,659,914
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1401). تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
محمدمهدی دوالی; رسول معصوم‌زاده جوزدانی; نسرین رسولی. "تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1401, 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1401). 'تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(2): 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب