اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,293,067
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,792,957
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1401). تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
محمدمهدی دوالی; رسول معصوم‌زاده جوزدانی; نسرین رسولی. "تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1401, 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1401). 'تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693
دوالی, محمدمهدی, معصوم‌زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(2): 217-238. doi: 10.22108/nmrj.2022.133505.2693


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب