طالاری, محمد, خوشرو, مینا. (1401). تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته. , 12(2), 161-188. doi: 10.22108/nmrj.2022.133127.2677
محمد طالاری; مینا خوشرو. "تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته". , 12, 2, 1401, 161-188. doi: 10.22108/nmrj.2022.133127.2677
طالاری, محمد, خوشرو, مینا. (1401). 'تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته', , 12(2), pp. 161-188. doi: 10.22108/nmrj.2022.133127.2677
طالاری, محمد, خوشرو, مینا. تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته. , 1401; 12(2): 161-188. doi: 10.22108/nmrj.2022.133127.2677


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب