اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,411
تعداد مقالات11,628
تعداد مشاهده مقاله19,534,606
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,234,564
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1379). بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
زهره خسروی لقب; رضا سیاوشی; لیلا بصیر. "بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1379, 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1379). 'بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1379; 12(2): 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.