خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1379). بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
زهره خسروی لقب; رضا سیاوشی; لیلا بصیر. "بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1379, 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1379). 'بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1379; 12(2): 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب