اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,395
تعداد مقالات11,510
تعداد مشاهده مقاله19,088,536
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,111,367
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1401). بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
زهره خسروی لقب; رضا سیاوشی; لیلا بصیر. "بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1401, -. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1401). 'بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.