اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,573
تعداد مقالات12,868
تعداد مشاهده مقاله27,818,465
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,103,705
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1379). بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
زهره خسروی لقب; رضا سیاوشی; لیلا بصیر. "بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1379, 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. (1379). 'بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635
خسروی لقب, زهره, سیاوشی, رضا, بصیر, لیلا. بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1379; 12(2): 21-42. doi: 10.22108/nmrj.2022.132236.2635


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب