حق جوی جوانمرد, نسترن, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1401). توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620
نسترن حق جوی جوانمرد; مسعود کیماسی; محمدعلی شاه حسینی. "توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1401, 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620
حق جوی جوانمرد, نسترن, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. (1401). 'توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620
حق جوی جوانمرد, نسترن, کیماسی, مسعود, شاه حسینی, محمدعلی. توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(2): 189-216. doi: 10.22108/nmrj.2022.131785.2620


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب