1.

سال 11، شماره 1 ، بهار 1400، صفحه 1-216


2.

شناسایی شاخص‌های زبان‌شناسی در فعالیت‌های برندینگ مرتبط با نام و لوگوی برند

صفحه 26-1
مینا قاسمی نژاد؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

3.

حضور برون‌دادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانه‌های‌ اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک

صفحه 27-44
علی بنیادی نائینی؛ زهره مقیسه

4.

تنفر از برند کالاهای ایرانی: آزمون یک الگویی مفهومی بومی از علل و پیامدهای تنفر از برند

صفحه 45-62
فراز صادق وزیری؛ الهام ابراهیمی؛ علی شجاع

5.

تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور

صفحه 63-86
آرش نقاش؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ سید فتح‌الله امیری عقدائی

6.

مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری

صفحه 87-110
سید محمد صادق اسحقی دروی؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری

7.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی بهینۀ فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی با استفاده از ژئومارکتینگ

صفحه 111-142
کبری سبزعلی یمقانی؛ محمد احمدی؛ نادر غریب نواز؛ مهران کشتکار هرانکی

8.

ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات

صفحه 143-156
صادق علامه؛ مجید اسماعیلیان

9.

بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان

صفحه 157-178
محمد طالاری؛ محمدرضا فلاح؛ معصومه حسین خانی

10.

طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت‌های تولیدکنندۀ مواد غذایی

صفحه 179-200
یوسف محمدی فر؛ معین سلیمانی

11.

استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری

صفحه 201-216
امیرحسین پناهنده؛ طهمورث حسنقلی پور؛ حسن بودلایی؛ سید ابوالقاسم میرا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب