نقاش, آرش, رضایی دولت آبادی, حسین, امیری عقدائی, سید فتح‌الله. (1400). تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور. , 11(1), 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261
آرش نقاش; حسین رضایی دولت آبادی; سید فتح‌الله امیری عقدائی. "تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور". , 11, 1, 1400, 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261
نقاش, آرش, رضایی دولت آبادی, حسین, امیری عقدائی, سید فتح‌الله. (1400). 'تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور', , 11(1), pp. 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261
نقاش, آرش, رضایی دولت آبادی, حسین, امیری عقدائی, سید فتح‌الله. تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور. , 1400; 11(1): 63-86. doi: 10.22108/nmrj.2021.125509.2261


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب