اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,514
تعداد مقالات12,490
تعداد مشاهده مقاله24,777,106
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,440,132
اسحقی دروی, سید محمد صادق, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1400). مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226
سید محمد صادق اسحقی دروی; بهرام رنجبریان; آذرنوش انصاری. "مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226
اسحقی دروی, سید محمد صادق, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1400). 'مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226
اسحقی دروی, سید محمد صادق, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 87-110. doi: 10.22108/nmrj.2021.124867.2226


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب