طالاری, محمد, فلاح, محمدرضا, حسین خانی, معصومه. (1400). بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان. , 11(1), 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225
محمد طالاری; محمدرضا فلاح; معصومه حسین خانی. "بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان". , 11, 1, 1400, 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225
طالاری, محمد, فلاح, محمدرضا, حسین خانی, معصومه. (1400). 'بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان', , 11(1), pp. 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225
طالاری, محمد, فلاح, محمدرضا, حسین خانی, معصومه. بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان. , 1400; 11(1): 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب