طالاری, محمد, فلاح, محمدرضا, حسین خانی, معصومه. (1400). بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225
محمد طالاری; محمدرضا فلاح; معصومه حسین خانی. "بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225
طالاری, محمد, فلاح, محمدرضا, حسین خانی, معصومه. (1400). 'بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225
طالاری, محمد, فلاح, محمدرضا, حسین خانی, معصومه. بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 157-178. doi: 10.22108/nmrj.2021.124800.2225


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب