اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,513
تعداد مقالات12,475
تعداد مشاهده مقاله24,709,536
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,427,911
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. (1400). ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
صادق علامه; مجید اسماعیلیان. "ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. (1400). 'ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946
علامه, صادق, اسماعیلیان, مجید. ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 143-156. doi: 10.22108/nmrj.2020.120094.1946


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب