پناهنده, امیرحسین, حسنقلی پور, طهمورث, بودلایی, حسن, میرا, سید ابوالقاسم. (1400). استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058
امیرحسین پناهنده; طهمورث حسنقلی پور; حسن بودلایی; سید ابوالقاسم میرا. "استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 1, 1400, 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058
پناهنده, امیرحسین, حسنقلی پور, طهمورث, بودلایی, حسن, میرا, سید ابوالقاسم. (1400). 'استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(1), pp. 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058
پناهنده, امیرحسین, حسنقلی پور, طهمورث, بودلایی, حسن, میرا, سید ابوالقاسم. استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینة گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(1): 201-216. doi: 10.22108/nmrj.2020.122047.2058


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب