1.

مقایسۀ اثربخشی آموزش بر اساس الگوی چرخۀ یادگیری، روش مشارکتی و روش معمول بر میزان مشغولیت تحصیلی و نگرش به یادگیری در درس علوم تجربی پسران پایۀ هشتم

صفحه 1-22
حسن غریبی؛ صابر تبارشرفی؛ شهین رحمیان؛ صبا شفائی راد

2.

تدوین الگوی بازنگری برنامه‌ی درسی ریاضی دوره‌ی ابتدایی بر اساس رویکرد فولن

صفحه 23-50
رضا جعفری هرندی

3.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی حسابداری در دانش و مهارت مورد نیاز در پژوهش‌های کیفی و کمی

صفحه 51-78
اکرم تفتیان؛ نسرین الراجی؛ فاطمه منصوری محمدآبادی

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی چهارمؤلفه‌ای (4C-ID) بر یادگیری معنادار و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایۀ ششم شهرستان اردبیل

صفحه 79-106
نادر حیدری رضی آباد؛ وحید رحیم زاده؛ علی خالق خواه

5.

واکاوی و تبیین رویکرد معلم تأملی و نقش آن در بهبود دانش برنامۀ درسی: توسعۀ یک گفتمان تربیتی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 107-136
رضا معصومی نژاد

6.

آموزش افتراقی ارتقاءیافته به کمک فناوری: یک مرور روایتی

صفحه 137-162
عطا برزگری؛ اسماعیل عظیمی یانچشمه؛ جواد حاتمی

7.

شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌ها و راهبردهای تاب‌‌آوری تحصیلی بزرگسالان بر مبنای تلفیق تحلیل مضمون و خانۀ کیفیت

صفحه 163-188
داریوش محمدی زنجیرانی؛ شهلا شهپری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب