معصومی نژاد, رضا. (1403). واکاوی و تبیین رویکرد معلم تأملی و نقش آن در بهبود دانش برنامۀ درسی: توسعۀ یک گفتمان تربیتی در دانشگاه فرهنگیان. , 19(2), 107-136. doi: 10.22108/nea.2024.141682.2036
رضا معصومی نژاد. "واکاوی و تبیین رویکرد معلم تأملی و نقش آن در بهبود دانش برنامۀ درسی: توسعۀ یک گفتمان تربیتی در دانشگاه فرهنگیان". , 19, 2, 1403, 107-136. doi: 10.22108/nea.2024.141682.2036
معصومی نژاد, رضا. (1403). 'واکاوی و تبیین رویکرد معلم تأملی و نقش آن در بهبود دانش برنامۀ درسی: توسعۀ یک گفتمان تربیتی در دانشگاه فرهنگیان', , 19(2), pp. 107-136. doi: 10.22108/nea.2024.141682.2036
معصومی نژاد, رضا. واکاوی و تبیین رویکرد معلم تأملی و نقش آن در بهبود دانش برنامۀ درسی: توسعۀ یک گفتمان تربیتی در دانشگاه فرهنگیان. , 1403; 19(2): 107-136. doi: 10.22108/nea.2024.141682.2036


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب