1.

سال سیزدهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (51)، اسفند 1402

صفحه 1-182

2.

فراترکیبی از مدل همتخریبی و همآفرینی ارزش مشتری

صفحه 1-26
یزدان رحمت آبادی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد رضا کریمی علویجه

3.

تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید

صفحه 27-50
حسین محجوب؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ مریم اسماعیلی نسب

4.

طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های جهانیزاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها

صفحه 51-68
محمد طالاری؛ مهسا خدایاری سهل آباد

5.

ارائۀ الگویی از پیشرانهای برندسازی نوستالوژیک

صفحه 69-96
حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا

6.

تأثیر مکان برچسب بر توجه دیداری مصرف‌کنندگان در بسته‌بندی محصولات سازگار با محیط زیست

صفحه 97-114
روزا هندیجانی؛ فاطمه مصلح؛ مسعود کیماسی

7.

تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای مجازی شهر ارومیه)

صفحه 115-136
ساحل فرهنگ؛ مرتضی پیری

8.

نقش ویژگی‌های آواتار بر هویتیابی مشتری و قصد خرید در دنیای متاورس

صفحه 137-160
سمیه احمدزاده؛ ریحانه السادات طبائیان؛ پردیس شهرستانی

9.

طراحی و اعتبارسنجی مدل ارتباطات بلندمدت خریدار-فروشنده در منطقه‌های آزاد تجاری

صفحه 161-182
راحله جلال نیا؛ ارکیده حامدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب