فرهنگ, ساحل, پیری, مرتضی. (1403). تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب و کار‌های کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933
ساحل فرهنگ; مرتضی پیری. "تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب و کار‌های کوچک و متوسط". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1403, -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933
فرهنگ, ساحل, پیری, مرتضی. (1403). 'تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب و کار‌های کوچک و متوسط', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933
فرهنگ, ساحل, پیری, مرتضی. تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب و کار‌های کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2024.138386.2933


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب