طالاری, محمد, خدایاری سهل آباد, مهسا. (1402). طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های جهانیزاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(4), 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867
محمد طالاری; مهسا خدایاری سهل آباد. "طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های جهانیزاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 4, 1402, 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867
طالاری, محمد, خدایاری سهل آباد, مهسا. (1402). 'طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های جهانیزاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(4), pp. 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867
طالاری, محمد, خدایاری سهل آباد, مهسا. طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت‌های جهانیزاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(4): 51-68. doi: 10.22108/nmrj.2023.136894.2867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب