محجوب, حسین, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, اسماعیلی نسب, مریم. (1402). تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(4), 27-50. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955
حسین محجوب; سید حمید خداداد حسینی; اسدالله کردناییج; مریم اسماعیلی نسب. "تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 4, 1402, 27-50. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955
محجوب, حسین, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, اسماعیلی نسب, مریم. (1402). 'تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(4), pp. 27-50. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955
محجوب, حسین, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, اسماعیلی نسب, مریم. تأثیر ویژگی‌های مزاجی شخصیت مشتریان و درگیری ذهنی محصولات بر ناسازگاری شناختی پس از خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(4): 27-50. doi: 10.22108/nmrj.2024.138930.2955


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب