1.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

2.

مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع

صفحه 23-40
سیران مهرنیا؛ مهران رضوانی

3.

تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها

صفحه 41-54
عبدالله خانی؛ خدیجه ابراهیمی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارت‌های بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها

صفحه 55-76
فریال فرمانی؛ علیرضا پویا؛ علیرضا پویا

5.

طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمۀ ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران

صفحه 77-94
محمد صالح ترکستانی

6.

بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

صفحه 95-110
سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

7.

تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان

صفحه 111-124
علی رشیدپور؛ علی صفری؛ سمیه حسین زاده

8.

مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات

صفحه 125-140
زهرا فاطمی؛ فهیمه سعادت یار؛ عطاءاله هرندی

9.

بررسی و شناسایی سبکهای تصمیم‌گیری خرید مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

صفحه 141-154
امیر وحید مقدم؛ ایمان عمویی؛ جلیل دلخواه

10.

تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران

صفحه 155-172
علی دهقانی

11.

بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران

صفحه 173-190
مریم کریمی داویجانی؛ محسن نظری؛ محسن نظری؛ محمدرحیم اسفیدانی

12.

بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)

صفحه 191-208
جلال خرم؛ علیرضا مسیبی؛ فرشته منصوری موید

13.

بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)

صفحه 209-226
رقیه رضایی عرب؛ محسن نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب