خانی, عبدالله, ابراهیمی, خدیجه. (1393). تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها. , 4(2), 41-54.
عبدالله خانی; خدیجه ابراهیمی. "تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها". , 4, 2, 1393, 41-54.
خانی, عبدالله, ابراهیمی, خدیجه. (1393). 'تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها', , 4(2), pp. 41-54.
خانی, عبدالله, ابراهیمی, خدیجه. تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها. , 1393; 4(2): 41-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب