مهرنیا, سیران, رضوانی, مهران. (1393). مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), 23-40.
سیران مهرنیا; مهران رضوانی. "مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 2, 1393, 23-40.
مهرنیا, سیران, رضوانی, مهران. (1393). 'مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), pp. 23-40.
مهرنیا, سیران, رضوانی, مهران. مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(2): 23-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب