دهقانی, علی. (1393). تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران. , 4(2), 155-172.
علی دهقانی. "تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران". , 4, 2, 1393, 155-172.
دهقانی, علی. (1393). 'تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران', , 4(2), pp. 155-172.
دهقانی, علی. تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران. , 1393; 4(2): 155-172.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب