رشیدپور, علی, صفری, علی, حسین زاده, سمیه. (1393). تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), 111-124.
علی رشیدپور; علی صفری; سمیه حسین زاده. "تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 2, 1393, 111-124.
رشیدپور, علی, صفری, علی, حسین زاده, سمیه. (1393). 'تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), pp. 111-124.
رشیدپور, علی, صفری, علی, حسین زاده, سمیه. تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(2): 111-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب