خرم, جلال, مسیبی, علیرضا, منصوری موید, فرشته. (1393). بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), 191-208.
جلال خرم; علیرضا مسیبی; فرشته منصوری موید. "بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 2, 1393, 191-208.
خرم, جلال, مسیبی, علیرضا, منصوری موید, فرشته. (1393). 'بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), pp. 191-208.
خرم, جلال, مسیبی, علیرضا, منصوری موید, فرشته. بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(2): 191-208.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب