1.

بازاریابی معنوی در گردشگری: تصویر مقصد مبتنی بر دلبستگی مکانی و همبستگی عاطفی با ساکنان

صفحه 1-18
مهناز دوستی ایرانی؛ مهدی باصولی؛ محبوبه دوستی ایرانی

2.

بررسی همگون‌سازی هوش تجاری در کسب‌وکار: تحلیل نقش فشارهای بیرونی و تعهد مدیران عالی در شرایط بحرانی

صفحه 19-34
ابوالفضل ایروان تفتی؛ امید بهبودی؛ احمد شعرباف

3.

ارائۀ مدل توسعۀ محصول جدید بانکی مبتنی بر بازاریابی بذر

صفحه 35-70
ناصر حمیدی؛ سید علی شرفی؛ فرید عسگری

4.

بررسی رابطۀ قابلیت نوآوری بازاریابی و شبکۀ‌ ارتباطی با ارزش ویژۀ برند با نقش میانجی ارزش همکاری و ارزش مشتری در بانک‌های خصوصی

صفحه 71-88
حسین کیخا؛ عالمه کیخا؛ مهیم تاش

5.

شناسایی ابعاد و عوامل مؤثر بر هیجانات مشتریان در خرید آنلاین محصولات آرایشی لوکس

صفحه 89-110
فاطمه گل علیزاده؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری

6.

تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های ورزشی با نقش میانجی نوآوری اجتماعی

صفحه 111-132
سیده خدیجه تقی‌نژاد؛ حوریه دهقانپوری؛ مجتبی رجبی

7.

تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 133-152
منیژه حقیقی نسب؛ مائده قاسمی

8.

چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)

صفحه 153-176
داود فیض؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی؛ فهیمه ماه‌آورپور

9.

نقش حسابداری ذهنی در کنترل رفتار مصرف افراطی خانوار

صفحه 177-200
محمد نظری پور؛ فرشته رحمانی

10.

طراحی الگوی توسعۀ صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزۀ ساختمان با رویکرد کیفی فراترکیب

صفحه 201-232
سمانه رئیسی نافچی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ عزت اله عباسیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب