اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,486
تعداد مقالات12,203
تعداد مشاهده مقاله23,241,354
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,021,607
فیض, داود, باقرنژاد حمزه‌کلایی, محمد ابراهیم, ماه‌آورپور, فهیمه. (1401). چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700
داود فیض; محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی; فهیمه ماه‌آورپور. "چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 3, 1401, 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700
فیض, داود, باقرنژاد حمزه‌کلایی, محمد ابراهیم, ماه‌آورپور, فهیمه. (1401). 'چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(3), pp. 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700
فیض, داود, باقرنژاد حمزه‌کلایی, محمد ابراهیم, ماه‌آورپور, فهیمه. چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 12(3): 153-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.133629.2700


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب