1.

آزمون مدل شناسایی عوامل آسیب‌ساز برندسازی در صنعت داروسازی ایران

صفحه 1-20
طیبه باقلی؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ سعید صحت

2.

نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‏(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‏

صفحه 21-40
علیرضا رجبی پور میبدی؛ صدف استانستی؛ محمدرضا رخیده؛ احمد خمش آیا

3.

تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان

صفحه 41-56
میثم شیرخدایی؛ فرشته خلیلی پالندی

4.

بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های آنلاین ورزشی با نقش میانجی عملکرد نوآورانه

صفحه 57-80
حوریه دهقانپوری؛ رقیه سرلاب؛ سیدرسول چاوشی؛ حسین دنیاپور

5.

سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده

صفحه 81-104
عصمت احمدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

6.

ارائۀ فرمول ریاضی جدیدی برای محاسبۀ ارزش درکشدۀ مشتریان با استفاده از تابع زیان تاگوچی و مفهوم ارزش دورۀ ‏عمر مشتری

صفحه 105-118
بختیار استادی؛ علی عبدالهی

7.

شناسایی و تبیین راهبردهای ترفیع در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)‏

صفحه 119-140
حسین نوروزی؛ محمد سمیعی؛ یعقوب رشنوادی

8.

بررسی تأثیر استرس درک‌شده بر جنون خرید اینترنتی با میانجی‌گری مقابلة منفی و نقش تعدیل‌گر عزت‌نفس

صفحه 141-158
قاسم اسلامی؛ فرشاد قادری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب