احمدی, عصمت, بحرینی زاد, منیژه, اسماعیل پور, مجید. (1399). سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), 81-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119974.1943
عصمت احمدی; منیژه بحرینی زاد; مجید اسماعیل پور. "سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 3, 1399, 81-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119974.1943
احمدی, عصمت, بحرینی زاد, منیژه, اسماعیل پور, مجید. (1399). 'سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(3), pp. 81-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119974.1943
احمدی, عصمت, بحرینی زاد, منیژه, اسماعیل پور, مجید. سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(3): 81-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119974.1943


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب