1.

تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک

صفحه 1-20
آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین؛ حمیده سلیمیان

2.

مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر

صفحه 21-38
لیلا توسلی؛ منیجه بحرینی زاده

3.

بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی

صفحه 39-58
اکرم السادات رشیدایی؛ حمیدرضا رضوانی

4.

بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

صفحه 59-74
الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل

5.

شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)

صفحه 75-94
حسین رئیسی؛ حامد دانشخواهی؛ احمد سرداری؛ مصطفی قاضی زاده

6.

طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید دارایی‌های سرمایه‌ای

صفحه 95-106
علیرضا عجم؛ بهرام رنجبریان؛ الهه شبانی؛ بهرام رنجبریان؛ سعید فتحی

7.

بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان

صفحه 107-118
سهیل عسکری؛ میثم شیرخدایی؛ منصوره علیقلی؛ میثم شیرخدایی

8.

چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی

صفحه 119-134
محسن قربانی؛ اکبر نیلی پور طباطبایی

9.

خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو

صفحه 135-150
پروشات حامدی؛ آمنه خدیور؛ زهرا رزمی

10.

مدل ارتقای جایگاه برند حلال

صفحه 151-166
علی نجات بخش اصفهانی؛ مریم ملک پور؛ مریم سلیمانی؛ علی شاه نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب