نجات بخش اصفهانی, علی, ملک پور, مریم, سلیمانی, مریم, شاه نظری, علی. (1392). مدل ارتقای جایگاه برند حلال. , 3(3), 151-166.
علی نجات بخش اصفهانی; مریم ملک پور; مریم سلیمانی; علی شاه نظری. "مدل ارتقای جایگاه برند حلال". , 3, 3, 1392, 151-166.
نجات بخش اصفهانی, علی, ملک پور, مریم, سلیمانی, مریم, شاه نظری, علی. (1392). 'مدل ارتقای جایگاه برند حلال', , 3(3), pp. 151-166.
نجات بخش اصفهانی, علی, ملک پور, مریم, سلیمانی, مریم, شاه نظری, علی. مدل ارتقای جایگاه برند حلال. , 1392; 3(3): 151-166.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب