حسینی چگنی, الهام, ملک اخلاق, اسماعیل, نوع پسند اصل, محمد. (1392). بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی. , 3(3), 59-74.
الهام حسینی چگنی; اسماعیل ملک اخلاق; محمد نوع پسند اصل. "بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی". , 3, 3, 1392, 59-74.
حسینی چگنی, الهام, ملک اخلاق, اسماعیل, نوع پسند اصل, محمد. (1392). 'بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی', , 3(3), pp. 59-74.
حسینی چگنی, الهام, ملک اخلاق, اسماعیل, نوع پسند اصل, محمد. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی. , 1392; 3(3): 59-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب