توسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. (1392). مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), 21-38.
لیلا توسلی; منیجه بحرینی زاده. "مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 3, 1392, 21-38.
توسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. (1392). 'مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), pp. 21-38.
توسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(3): 21-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب