1.

اثربخشی آموزش خِرد بر هیجان‌های تحصیلی، انگیزش تحصیلی و افزایش نشاط ذهنی در دانش‌آموزان

صفحه 1-28
معصومه عزیزی؛ ابوالقاسم یعقوبی

2.

ارزیابی مدل خردمندی براساس هوش موفق و بهزیستی روانشناختی با نقش میانجی آفرینندگی در دانش‌آموزان

صفحه 29-50
رسول کردنوقابی؛ سعید ویسی

3.

اثربخشی برنامه مداخله مثبت‌گرا مبتنی بر مؤلفه‌های تاب‌آوری و بخشش درخودمختاری ‌هیجانی و پردازش عاطفی دانش‌آموزان قربانی

صفحه 51-72
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ یوسف ادیب؛ سپیده کاظمی

4.

,واکاوی تعریف خردمندی از دیدگاه میانسالان با تجارب سخت زندگی: یک مطالعه پدیدارشناختی

صفحه 73-92
زهرا دلاوری؛ سمانه اسعدی؛ حسن زارعی محمودآبادی؛ جودیت گلوک

5.

رابطه سرشت و منش با خرد به وساطت راهبردهای تنظیم شناختی هیجان

صفحه 93-114
فهیمه ناصری؛ یاسر عزیزی سعید

6.

مقایسۀ اثربخشی آموزش شفقت به خود و ذهن‌آگاهی در کنترل عواطف نوجوانان بدسرپرست

صفحه 115-138
زهرا عفت دوست ثانی؛ محمدرضا زربخش بحری؛ علیرضا همایونی

7.

پژوهش‌نامه روانشناسی مثبت ک سال دهم، شماره سوم، پیاپی 39، پاییز 1403



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب