1.

شناسنامه علمی: رویکردهای نوین آموزشی: سال نوزدهم، شماره اول، پیاپی 39، بهار و تابستان 1403


2.

طراحی و اعتباریابی الگوی حس حضور در سامانة مدیریت یادگیری مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی

صفحه 1-30
ثریا خزائی؛ محبوبه عارفی؛ اسماعیل جعفری؛ اعظم اسفیجانی

3.

ساخت و اعتباریابی مقدماتی آزمون سنجش آمادگی تحصیلی کودکان برای ورود به دبستان در کشور افغانستان

صفحه 31-52
محمدنعیم رسولی؛ احمد عابدی؛ محمد عاشوری

4.

اثربخشی کاربست رویکرد رجیو امیلیا بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‏آموزان پایۀ سوم ابتدایی

صفحه 53-76
بتول سبزه؛ فرنگیس قلاوند؛ سید امیر قاسم تبار

5.

مدل مفهومی عوامل مؤثر بر سواد ریاضی بر اساس دیدگاه دانش‌آموزان پایۀ نهم: یک پژوهش کیفی

صفحه 77-98
نرگس یافتیان؛ مریم شایان

6.

تعیین نگرش معلمان به «اشتباه» و «اشتباه ‌کردن» در فرایند یادگیری و بهبود فرهنگ مواجهه با آن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی)

صفحه 99-128
مظهر بابائی؛ هدیه ازغ

7.

ارزیابی تلفیق فناوری توسط معلمان در آموزش‌های الکترونیکی مدارس ابتدایی بر اساس استانداردهای بین‏ المللی فناوری در آموزش

صفحه 129-148
مریم پورجمشیدی

8.

تدوین چارچوب برنامۀ درسی هدایت تحصیلی ـ شغلی در نظام آموزش‌وپرورش ایران

صفحه 149-192
بهروز رحیمی؛ رضوان حکیم زاده؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ محمد خادمی کله لو

9.

ادراک معلمان از چالش‌های تدریس یادگیری خودتنظیمی در کلاس درس: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی

صفحه 193-218
آزاده مومنی؛ حسین کارشکی؛ مریم بردبار


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب