بابائی, مظهر, ازغ, هدیه. (1403). تعیین نگرش معلمان به «اشتباه» و «اشتباه ‌کردن» در فرایند یادگیری و بهبود فرهنگ مواجهه با آن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی). , 19(1), 99-128. doi: 10.22108/nea.2024.141691.2038
مظهر بابائی; هدیه ازغ. "تعیین نگرش معلمان به «اشتباه» و «اشتباه ‌کردن» در فرایند یادگیری و بهبود فرهنگ مواجهه با آن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی)". , 19, 1, 1403, 99-128. doi: 10.22108/nea.2024.141691.2038
بابائی, مظهر, ازغ, هدیه. (1403). 'تعیین نگرش معلمان به «اشتباه» و «اشتباه ‌کردن» در فرایند یادگیری و بهبود فرهنگ مواجهه با آن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی)', , 19(1), pp. 99-128. doi: 10.22108/nea.2024.141691.2038
بابائی, مظهر, ازغ, هدیه. تعیین نگرش معلمان به «اشتباه» و «اشتباه ‌کردن» در فرایند یادگیری و بهبود فرهنگ مواجهه با آن (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی). , 1403; 19(1): 99-128. doi: 10.22108/nea.2024.141691.2038


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب