1.

دوره 11، شماره 4 - شماره پیاپی 43، اسفند 1400

صفحه 1-210

2.

شناسایی و دسته‌بندی کاربران پلتفرم‌های تماشای برخط فیلم به کمک تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی؛ مطالعه موردی سینمامارکت

صفحه 20-1
مسعود جلیلوند خسروی؛ مهرداد مقصودی؛ سیاوش صلواتیان

3.

مفهوم‌پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریۀ ساخت‌گرایی

صفحه 21-34
فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

4.

شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی)

صفحه 35-62
سید محمود حسینی؛ مهدی صدرزاده؛ منیژه قره چه

5.

ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب

صفحه 63-84
بابک اقبالی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ فرشاد فائزی رازی؛ یونس وکیل الرعایا

6.

بررسی وضعیت مدل‌های بلوغ ارائه‌شده در حوزۀ هوشمندی ‌و‌ تحلیل کسب‌وکار: مرور نظام‌مند پیشینۀ پژوهش

صفحه 85-106
سمیه مروج؛ علیرضا حسن زاده؛ شعبان الهی؛ بابک سهرابی

7.

تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکت‌های دانش بنیان

صفحه 107-126
سلطانعلی شهریاری؛ فاطمه جهانشاهی

8.

اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند

صفحه 127-156
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سمیرا یاعبداللهی

9.

تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)

صفحه 157-176
زهرا شکرچی زاده؛ زهرا ولیخانی

10.

ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران

صفحه 177-190
حسین کریمی؛ میلاد بخشم؛ محمدرسول الماسی فرد؛ محسن یاراحمدی

11.

رشد و موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی پویا

صفحه 191-210
علی مروتی شریف آبادی؛ ساجده دهقان منشادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب